Thu. May 23rd, 2024

بی آئی ایس پی آج کی نئی اپ ڈیٹ

آج 8171 BISP NSER ڈائنامک سروے میٹنگ BISP پروگرام کی نئی ادائیگی 10500 کی اپ ڈیٹ میں کہا گیا ہے کہ جو لوگ پروگرام کے اہل نہیں تھے اور پروگرام کے لیے رجسٹر ہو کر امداد حاصل کر رہے ہیں انہیں پروگرام سے نکال دیا جائے گا۔ رجسٹریشن اور حاصل کرنا دوبارہ شروع کر دیا گیا ہے۔

اگر آپ اس پروگرام میں پہلے سے رجسٹرڈ تھے یا آپ جانتے ہیں اور تصدیق کرتے ہیں کہ آپ اس پروگرام کے اہل ہیں تو آپ اس پروگرام سے بھی مدد حاصل کر سکتے ہیں۔ آپ کو اپنا NSER دوبارہ شروع کرنا چاہیے، اپنے محلے کے رجسٹر کا سروے کریں، اور مدد حاصل کریں۔

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کی نئی اپڈیٹ 2024

اگر آپ رجسٹر ہوتے ہیں لیکن اس پروگرام کے اہل نہیں ہیں تو آپ کو نادرا سے اپنی تصدیق کروانا ہوگی کیونکہ بہت سے کرپٹ لوگ اس پروگرام کے اہل نہیں ہیں اور اس پروگرام میں خود کو رجسٹر کروا کر وہ حکومت پاکستان ہیں۔

اسی چیز کو ختم کرنے کے لیے حکومت پاکستان نے ان لوگوں کو اس پروگرام سے نکال کر ان لوگوں کو لانے کا فیصلہ کیا ہے جو اس پروگرام کے حقدار ہیں۔

جو لوگ اس پروگرام میں اہم ہیں۔ اگر آپ نے اپنی اہمیت کو جانچ لیا ہے تو آپ اس پروگرام میں رجسٹرڈ نہیں ہیں تو آپ کو نادر افس یا اوپر DISP پر جانا چاہیے۔ یا آپ احساس پروگرام کے دفتر میں جا کر اپنی رجسٹریشن کو یقینی بنا سکتے ہیں اور اپنا سرور بھی لازمی کروا سکتے ہیں۔

اپنی اہلیت کی جانچ کریں۔

این ایس ای آر ڈائنامک سروے 2024

NSER 8171 Dynamics Survet حکومت پاکستان کا ایک پروگرام ہے جس کے ذریعے یہ معلوم کیا جاتا ہے کہ پاکستان میں کون سے خاندان غریب ہیں اور کون سے خاندان امیر ہیں۔ ویسے ڈائنامک سروے میں سب کو شامل کیا گیا۔ احساس پروگرام ٹیم کے ساتھ گھر گھر گیا اور انہوں نے ڈائنامکس ہفتہ کیا۔

ایک طرف بند اور امیر ایک طرف کیونکہ حکومت پاکستان نے ایک اسکور کا انتخاب کیا جسے ہم غربت کا مکتب کہتے ہیں۔ لہذا جب منتخب کیا گیا تو غربت کا اسکور 25٪ تھا، اگر آپ 25٪ اسکور کرتے ہیں تو آپ اس پروگرام کے تحت رجسٹر ہوں گے۔

NSER ڈائنامک سروے کا عمل کیسے کام کرتا ہے

اگر آپ NSER سروے کے وقت گھر پر موجود نہیں تھے یا آپ نے اپنا NSER NSER میں نہیں کرایا تھا، آپ کی طرف سے کوئی مجبوری تھی اور آپ اسے کروا نہیں سکتے تھے، تو آپ کو احساس پروگرام کے لیے اپلائی کرنا چاہیے۔ دفتر جائیں اور اپنا NSER امتحان وہاں کروائیں۔ NSER کرنا بہت آسان ہے۔ آپ کو گھنٹوں لائن میں کھڑے ہونے یا دو یا تین دن انتظار کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ یہ ایک بہت آسان طریقہ ہے۔

پہلا مرحلہ احساس پروگرام کے دفتر جانا ہے، وہاں سے ٹیم آپ کے گھر آئے گی، آپ کے گھر پر آپ کی اموات کو دیکھے گی، آپ کا CNIC چیک کرے گی، اور وہ تمام معلومات جو آپ کی ذاتی ہیں۔ اسے لینے کے بعد وہ آپ کے غربت کے اسکور کی بنیاد پر آپ کے غربت کے اسکول کا انتخاب کریں گے پھر آپ اسی کے مطابق پروگرام میں رجسٹر ہوں گے۔

احساس پروگرام کی رجسٹریشن کے لیے NSER میں معلومات کا اندراج کیسے کریں۔

اور جب آپ اپنے NSER کی تصدیق کرتے ہیں، تو آپ 8171 پر ایک SMS بھیج کر بھی اندراج کر سکتے ہیں اور آپ آن لائن بھی رجسٹر کر سکتے ہیں کیونکہ جب وہ شخص 8171 BISP سروے مکمل کرتا ہے۔ تو اس پروگرام کی فہرست میں، یہ جاتا ہے اور وہاں آپ کا سکور منتخب ہو جاتا ہے اور آپ اپنا شناختی نمبر استعمال کرکے اپنا رجسٹریشن چیک کرتے ہیں اور اپنا CNIC نمبر 8171 پر بھیج دیتے ہیں۔

اگر آپ ایسا کرتے ہیں، تو آپ کو فوری طور پر منتخب قربت کے اسکور کے بارے میں مطلع کیا جاتا ہے اور اگر آپ اس پروگرام کے لیے اہل ہیں، تو آپ رجسٹرڈ ہیں اور اگر آپ اس پروگرام کے لیے اہل نہیں ہیں، تو آپ کو یہ بحث ملے گی۔ براہ کرم انتظار کریں اور آپ کی رجسٹریشن کی تصدیق ہو جائے گی اور آپ کو مطلع کر دیا جائے گا۔

آخری الفاظ

لہذا آپ کو اپنی رجسٹریشن کو یقینی بنانا چاہیے جب آپ اپنا NSER BISP پاکستان گورنمنٹ پروگرام رجسٹریشن حاصل کریں گے، تب آپ حکومت پاکستان کی طرف سے دی جانے والی امداد آسانی سے حاصل کر سکیں گے۔ آپ کو اپنا CNIC صرف اپنی رجسٹریشن کے لیے استعمال کرنا ہوگا، جب بھی آپ رجسٹر کریں یا کوئی معلومات حاصل کرنا چاہیں۔

آپ صرف اپنا CNIC استعمال کریں گے۔ آپ کچھ اور استعمال نہیں کر سکتے اور آپ کو نہیں کرنا چاہیے۔ جب آپ اپنا NSER کرتے ہیں تو آپ کو صرف اپنے شناختی نمبر کی ضرورت ہوتی ہے، آپ کو کسی اور چیز کی ضرورت نہیں ہوتی۔

By Iqra Iqbal

My Name is Iqra Iqbal. I am a dedicated professional who manages the BISP Payment Distribution and Registration Desk at the BISP office. With a focus on providing accurate and timely information, I play a crucial role in ensuring the smooth operation of payment distribution and registration processes. Her role requires meticulous attention to detail and a deep understanding of the BISP program, which provides financial assistance to deserving individuals and families. Through her work, I contribute to the welfare and well-being of those in need, positively impacting their lives. Her commitment to her role reflects her passion for helping others and her dedication to making a difference in the community."

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *